MOBILIOJI PROGRAMĖLĖ

Su „Citadele“ mobiliąja programėle banko paslaugomis naudokis bet kur ir bet kada.

photo
icon

Mokėjimo kortelės ir sąskaitos

Stebėk savo sąskaitos balansą, užblokuok arba atblokuok korteles.

icon

„Touch ID“ ir „Face ID“

Tvirtink mokėjimus žvilgsniu arba prisilietimu.

icon

Keisk PIN kodą

Net jei ir pamiršai senąjį.


Mobiliosios programėlės funkcijos

  • Pakeisk savo mokėjimo kortelės, žiedo, apyrankės ar lipduko PIN kodą, net jei pamiršai senąjį.
  • Prireikus užblokuok arba atblokuok korteles, užsisakyk naują.
  • Galimybė kreiptis dėl naujo paskolos pasiūlymo. Taip pat patogiai pasirašyk pasirinktą paskolos sutartį.
  • Sek savo C REWARDS lojalumo programos taškus ir iškeisk juos į įvairius prizus.
  • Galimybė įsigyti draudimą nuo nelaimingų atsitikimų per minutę.
photo
photo
photo

Aktyvieji pranešimai

Mobiliosios programėlės aktyvieji pranešimai apie kortelės arba sąskaitos operacijas.


Kaip aktyvuoti pranešimus

Tapk „Citadele“ klientu ir užsisakyk C kortelę nuotoliniu būdu

Tapk klientu* „Citadele“ mobiliojoje programėlėje tau patogiu laiku ir vietoje.

  • Pasidaryk asmenukę ir nufotografuok savo pasą arba asmens tapatybės kortelę.
  • Užpildyk užsakymo formą ir C kortelę tau pristatysime paštu.
  • Štai ir viskas – tau nereikės atvykti į banką! Kortelę galėsi aktyvuoti mobiliojoje programėlėje.
photo
c cards
c cards

C kortelės

Užsisakyk C kortelę, kuri geriausiai atitinka
tavo gyvenimo būdą ir pradėk naudotis jos privalumais.

Daugiau apie C korteles

*Jei tau nuo 7 iki 17 (imtinai) metų, atvyk į vieną iš banko skyrių su vienu iš tėvų.
Taip pat primename, kad nuo 7 iki 13 (imtinai) metų vaikams „Citadele“ klientai gali atidaryti banko sąskaitą ir interneto banke. Daugiau informacijos čia.

Neradai atsakymo į savo klausimą?

Aplankyk interaktyvaus pagalbininko puslapį ir rask reikiamą informaciją

Interaktyvus pagalbininkas
Kaip blokuoti prieigą pametus telefoną?

Pametus savo telefoną, susisiekite su „Citadele“ banku telefonu +370 5 221 9091. Paskambinus turėsite pasakyti savo vardą, pavardę ir pamesto telefono, su kuriuo susieta autentifikavimo priemonė, numerį. Taip pat jūsų gali paprašyti pasakyti atsakymą į jūsų slaptą klausimą, kurį pateikėte bankui prašyme, kad būtų patvirtinta jūsų tapatybė.

Užblokuoti prieigą taip pat galite per interneto banką skiltyje „Mobiliosios paslaugos“. Pasirinkite įrenginį, kuriame norite blokuoti autentifikavimo priemonę, ir spustelėkite „Pašalinti“.

Ar keičiant mobilųjį įrenginį būtina iš naujo atsisiųsti „Citadele“ mobiliąją programėlę?

Taip, keičiant mobilųjį įrenginį, būtina iš naujo atsisiųsti „Citadele“ mobiliąją programėlę. Atkrepiame jūsų dėmesį, kad jeigu jūs naudojate „MobileSCAN“ prisijungimo priemonę, ją reikėtų iš naujo aktyvuoti naujame įrenginyje (Ar keičiant mobilųjį įrenginį būtina iš naujo atsisiųsti „Citadele“ mobiliąją programėlę?).

Kokiomis prisijungimo priemonėmis galima prisijungti prie „Citadele“ mobiliosios programėlės?

Prie „Citadele“ mobiliosios programėlės galima prisijungti su bet kuria turima prisijungimo priemone - „MobileSCAN“, generatoriumis „Digipass 780“, mobiliu parašu, kodų kortele, PIN kodų generatoriumi „Digipass GO3“ ar „Digipass 260“. Vienos sesijos metu prie  mobiliosios programėlės galima prisijungti tik su viena prisijungimo priemone.

Kokių mobiliųjų įrenginių vartotojams galima naudotis „Citadele“ mobiliąja programėle?

„Citadele“ banko mobiliąja programėle gali naudotis vartotojai, kurių mobiliuosiuose įrenginiuose įdiegtos operacinės sistemos „Android“ ir „Apple iOS“.

Ar „Citadele“ mobiliąją programėlę galima naudoti keliuose mobiliuosiuose įrenginiuose?

„Citadele“ mobiliąją programėlę galima atsisiųsti į kelis mobiliuosius įrenginius.

Daugiau klausimų
Kaip blokuoti prieigą pametus telefoną?

Pametus savo telefoną, susisiekite su „Citadele“ banku telefonu +370 5 221 9091. Paskambinus turėsite pasakyti savo vardą, pavardę ir pamesto telefono, su kuriuo susieta autentifikavimo priemonė, numerį. Taip pat jūsų gali paprašyti pasakyti atsakymą į jūsų slaptą klausimą, kurį pateikėte bankui prašyme, kad būtų patvirtinta jūsų tapatybė.

Užblokuoti prieigą taip pat galite per interneto banką skiltyje „Mobiliosios paslaugos“. Pasirinkite įrenginį, kuriame norite blokuoti autentifikavimo priemonę, ir spustelėkite „Pašalinti“.

Ar keičiant mobilųjį įrenginį būtina iš naujo atsisiųsti „Citadele“ mobiliąją programėlę?

Taip, keičiant mobilųjį įrenginį, būtina iš naujo atsisiųsti „Citadele“ mobiliąją programėlę. Atkrepiame jūsų dėmesį, kad jeigu jūs naudojate „MobileSCAN“ prisijungimo priemonę, ją reikėtų iš naujo aktyvuoti naujame įrenginyje (Ar keičiant mobilųjį įrenginį būtina iš naujo atsisiųsti „Citadele“ mobiliąją programėlę?).

Kokiomis prisijungimo priemonėmis galima prisijungti prie „Citadele“ mobiliosios programėlės?

Prie „Citadele“ mobiliosios programėlės galima prisijungti su bet kuria turima prisijungimo priemone - „MobileSCAN“, generatoriumis „Digipass 780“, mobiliu parašu, kodų kortele, PIN kodų generatoriumi „Digipass GO3“ ar „Digipass 260“. Vienos sesijos metu prie  mobiliosios programėlės galima prisijungti tik su viena prisijungimo priemone.

Kokių mobiliųjų įrenginių vartotojams galima naudotis „Citadele“ mobiliąja programėle?

„Citadele“ banko mobiliąja programėle gali naudotis vartotojai, kurių mobiliuosiuose įrenginiuose įdiegtos operacinės sistemos „Android“ ir „Apple iOS“.

Ar „Citadele“ mobiliąją programėlę galima naudoti keliuose mobiliuosiuose įrenginiuose?

„Citadele“ mobiliąją programėlę galima atsisiųsti į kelis mobiliuosius įrenginius.

Daugiau galimybių

photo

C kortelės

Nemokami mokėjimai eurais internetu Lietuvoje ir Europoje. C REWARDS lojalumo programos prizai ir partnerių nuolaidos.
Sužinok daugiau
photo

Bekontakčiai mokėjimai

Bekontakčiai atsiskaitymai mokėjimo žiedu, apyranke arba lipduku.
Sužinok daugiau
photo

Asmeninis paskolos limitas

Sužinok asmeninį skolinimosi limitą vos per kelias minutes.
Sužinok daugiau